Aniplan

AniPlan® er en sundhedsordning, hvor du let kan få dine kæledyrsudgifter fordelt på hele året.

Hos Skjern Dyrehospital tilbyder vi Aniplan, så din hund eller kat sikres regelmæssige sundhedsundersøgelser, vaccination efter jeres behov, tand- og vægt tjek udført af vores kompetente dyrlæger og veterinærsygeplejersker.

Du får råd og vejledning i hvordan problemer og sygdomme kan forebygges hos dit kæledyr, så I sammen kan nyde så mange år som muligt. I Aniplan er der en årlig blodprøve inkluderet, den kan bruges til det der er relevant for dit dyr i forhold til alder og blodprøven kan også bruges til et vaccinetjek.

Sammen tager vi ansvar for dit kæledyrs sundhed, hvilket i sidste ende giver glade og friske kæledyr. Du får mulighed for at sprede de udgifter, du har på dit kæledyrs sundhed i faste månedlige betalinger, samtidig med at du sparer penge.

Ud over Aniplan giver abonnementsordningen også rabat på vores lækre fodermærker, rabat på tandrensning og kiropraktisk undersøgelse, samt rabat på forsikringer til hund og kat.

For katte er der desuden rabat på urinundersøgelser

Din dyrlæge har skabt en skræddersyet plan for dit kæledyr. En AniPlan® inkluderer de vigtigste undersøgelser og vacci­nationer, som dyrlægen vurderer at dit kæledyr har brug for i løbet af året. Der er både en AniPlan® til kat og til flere størrelser hund.

AniPlan® er ikke en forsikring. Du kan derfor med fordel tegne en sygeforsikring til uforudsete omkostninger.

Vi anbefaler altid at du tegner en sygeforsikring på dit dyr for at dække uforudsete omkostninger – uanset om du vælger AniPlan eller ej. Du kan med fordel tegne din sygeforsikring hos Dyrekassen Danmark, hvor du kan få 15 % rabat på dine forsikringer det første år, og 10 % rabat de efterfølgende år. Er din hund eller kat under 16 uger, når du tegner forsikringen, får du 25 % rabat det første år, og 20 % de efterfølgende år. Rabatten gælder ved nytegninger og kan ikke kombineres med andre rabatter. Spørg efter din rabatkode i skranken.

Abonner på forebyggende pleje og sundhed Don't worry - Be happy with AniPlan®

Sammen tager vi ansvar for dit kæledyrs sundhed. Vi tilbyder en plan, så dit kæledyr bl.a. sikres regelmæssige sundhedsundersøgelser, vaccinationer og tandtjek.

Med en AniPlan får du mulighed for at sprede udgifterne på dit kæledyrs sundhed i faste månedlige betalinger, samtidig med at du sparer penge.

▶▶▶ Kontakt os vedr. en AniPlan® til din hund eller kat